środa, 15 kwietnia 2020

U jak ul

     Witam wszystkie Dzieci i Rodziców!!!! Święta już za nami, więc pora znów zabierać się do pracy. Mam nadzieję, że materiały, które dla was przygotowuję są ciekawe i chętnie do nich zasiadacie.

Nie wszystkie dzieci przesłały mi pracę plastyczną-pisankę, szkoda, bo te, które otrzymałam są piękne i zdobią nasz blog. Bardzo za nie dziękuję. Zachęcam jeszcze raz dzieci (pięciolatki, czterolatki i trzylatki) i oczywiście rodziców do wykonania zaległej pracy i przesłania mi jej. Będę bardzo, bardzo wdzięczna.
Czekam na prace!!!



1.  Proszę o włączenie dzieciom piosenki "Alfabet", aby dzieci przypomniały sobie i utrwaliły literki.


2. Załączamy dzieciom filmik "Ubu poznaje literkę U"


3. Dzieci oglądają filmik, w którym pojawiają się słowa rozpoczynające się na literę U




4.W różowych książkach proszę o zrobienie strony 56, 57, 58

5.  Na koniec zapraszam do gimnastyki przy piosence "Ręce do góry".




Do zobaczenia w czwartek, pozdrawiam
Joanna Jurczak- Sanetra

RELIGIA


Grupa O A ( p. Asia Jurczak – Sanetra)
Temat: Wielkanoc.
Cieszę się bardzo, że dzieci mają już książki do religii. W związku z powyższym proszę o zrobienie tematu 38 i 39.
W razie  pytań służę pomocą. Mój meil: aga.pilka@gazeta.pl lub jak Ktoś ma kontakt przez messengera.

Z pamięcią w modlitwie  – Agata Grzeszczuk

Grupa O B ( p. Asia Skwierczyńska )
Temat: Radości nadszedł czas – Jezus żyje pośród nas.
Cieszę się bardzo, że dzieci mają już książki do religii. W związku z powyższym proszę o zrobienie tematu 39 (strona 82 i 83 )
Ponieważ przez długi czas dzieci nie miały książki, jeżeli chcą mogą w dowolnym czasie zrobić tematy: 35, 36, 37 i 38.
W razie  pytań służę pomocą. Mój meil: aga.pilka@gazeta.pl lub jak Ktoś ma kontakt przez messengera.
Z pamięcią w modlitwie  – Agata Grzeszczuk